Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
09 d'octubre del 2025
L’Ajuntament de Torredembarra denunciarà la constructora de la piscina nova pels retards continuats en l’obra
Les classes de natació hauran de començar a fer-se a la piscina vella, on s’hi està instal·lant una carpa provisional per cobrir-la
La piscina coberta de Torredembarra no podrà obrir el 13 d’octubre, com estava previst, a causa d’un nou endarreriment en les obres. Davant d’aquest escenari, l’Ajuntament ha anunciat que emprendrà accions legals contra l’empresa constructora i la direcció d’obra per depurar responsabilitats i defensar els interessos municipals.

Cal recordar que dilluns vinent, 13 d’octubre, estava previst iniciar els cursos de natació en la nova instal·lació. Aquest incompliment en la data de finalització de l’obra s’afegeix als que ja s’havien produït anteriorment. Des de l’Ajuntament es considera que aquesta situació és inacceptable per les conseqüències que té per a les persones usuàries.

El regidor d’Urbanisme Javier Perellón ha anunciat que emprendran accions legals.

L’obra està gairebé acabada, però des de l’empresa han traslladat a l’Ajuntament que estan pendents d’alguns subministraments per realitzar els treballs finals. Un d’aquests punts pendents és la connexió a la xarxa elèctrica, fonamental perquè la nova piscina pugui entrar en funcionament.

De moment no s’ha fixat una nova data d’estrena. El retard obliga a traslladar temporalment a la piscina vella els cursos de natació, que havien de començar el mateix 13 d’octubre. Per tal de garantir la continuïtat de l’activitat, s’hi està instal·lant la carpa provisional de cobertura. L’Ajuntament té previst repercutir el cost d’aquesta instal·lació a la constructora i la direcció d’obra.
Javier Perellón, regidor d'Urbanisme de Torredembarra
Javier Perellón, regidor d'Urbanisme de Torredembarra
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla