Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
25 de març del 2026
L’Ajuntament de Torredembarra farà un pla econòmic financer perquè incompleix l’objectiu d’estabilitat pressupostària
La mesura, però, es considera puntual i no serà necessari fer cap sanejament, segons expliquen des del govern municipal
L’Ajuntament de Torredembarra haurà de fer un pla econòmic financer per incomplir l’objectiu d’estabilitat pressupostària en la liquidació de l’exercici 2025. Aquest incompliment, però, és puntual i es deu a les execucions d'inversions que estaven pendents d’anys anteriors.

Així ho ha explicat el regidor d’Hisenda Eduard Rovira durant el ple d’aquest dilluns. La liquidació del 2025 mostra un resultat pressupostari positiu d’1.543.363 euros. El romanent de tresoreria de despeses generals va ser de 2.216.898 i el romanent líquid de tresoreria, una vegada descomptades les despeses ja adjudicades, es va quedar en 871.863 euros.

Rovira ha explicat que, amb aquests comptes, s’incompleix la regla de la despesa que marca la Llei orgànica d’estabilitat pressupostària. Això obliga a fer un pla econòmic financer, però com que l’incompliment es deu a l’execució de la despesa d’inversió, no caldrà incorporar mesures de sanejament.

El pla econòmic financer s’haurà d’aprovar en el pròxim ple de l’Ajuntament. D’altra banda, Torredembarra va tancar el 2025 amb un nivell de deute viu del 40,72%.
Eduard Rovira, regidor d'Hisenda de Torredembarra
Social
Et recomanem
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i a l'Hort de la Sínia
29 de març a les 11h des de davant del Club Marítim Altafulla
Contacte i reserves a: joan@hortdelasinia.com i 655 486 115
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla