Notícies
Foto: Arxiu
27 de febrer del 2025
L’Ajuntament de Torredembarra manté la intenció de fer un skatepark a la vila
El projecte està pendent de tràmits urbanístics i al 2023 ja constava als pressupostos municipals
L’Ajuntament de Torredembarra manté la intenció de tirar endavant la construcció d’un skatepark. L’alcalde Vale Pino referma la voluntat del govern de crear aquest nou espai, que s’ubicarà a la zona de Clarà, al parc de les Tretze Roses.

Així ho ha assegurat en una entrevista a Ona la Torre, on ha explicat que el projecte està aturat perquè manca completar uns tràmits urbanístics que s’han de fer a la zona de la Malla 13. De fet, al ple del novembre de 2023 es va aprovar una permuta de zones verdes que havia de permetre fer aquest equipament. Pino ha explicat que estan pendents d’un expedient urbanístic, però s’ha mostrat convençut que el projecte tirarà endavant.

La creació del nou skatepark es va incloure en el pressupost de l’Ajuntament per al 2023 amb una previsió de destinar-hi 363 mil euros.
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla