Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
30 d'octubre del 2025
L’Ajuntament de Torredembarra vol presentar la reforma del nucli antic a la Llei de Barris
Per densitat de població, el consistori rebria per part del Govern català un 70% de la inversió feta
L’Ajuntament de Torredembarra vol presentar la reforma del nucli antic a la Llei de Barris. Segons ha explicat l’alcalde Vale Pino, ja han definit l’àmbit on es vol actuar i actualment s’està estudiant les possibilitats que ofereix aquesta convocatòria de la Generalitat per intentar demanar-la la pròxima primavera.

L’alcalde assegura que la intenció és “anar a totes”. El primer pas ha estat estudiar l’àrea d’influència, que ja està definida. Per fer-ho, s’ha aprofitat un projecte anterior que es volia presentar a la primera convocatòria de la Llei de Barris que es va fer fa gairebé dues dècades.

Per la població de Torredembarra, l’Ajuntament rebria per part del govern català un 70% de la inversió feta, que es preveu en uns 10 milions d’euros. El volum d’aquesta inversió permetria fer moltes més coses, que suposarien un canvi total del centre de la localitat.

Pino destaca que cal definir quines actuacions es durien a terme en el marc d’aquesta Llei de Barris. També en quins terminis, perquè una de les opcions que es planteja és que el projecte i la subvenció es pugui dividir en fases. En aquest sentit, una de les prioritats passaria per la reforma de la plaça de la Vila.
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla