Notícies
Foto: Ajuntament de Vespella de Gaià
02 d'octubre del 2024
L'Ajuntament de Vespella de Gaià condicionarà el Parc de les Moreres
Comptarà amb una ajuda de la Diputació de Tarragona per sufragar bona part del cost de les obres amb 29.000 euros
L'Ajuntament de Vespella de Gaià podrà condicionar el Parc de les Moreres, situat al nucli de la població, gràcies a una ajuda econòmica de 29.000 euros per part de la Diputació de Tarragona. La subvenció ajudarà a sufragar bona part del cost total de les obres, que ascendeix a 36.200 euros.

Els treballs tindran una durada de dos mesos, i es preveu acomplir les següents actuacions: instal·lar una barana de fusta en la part superior dels marges de pedra, que s'ha de refer en part, per evitar caigudes a dos nivells; renovar els bàculs i les lluminàries (fets malbé); instal·lar una font d'aigua potable a la zona de petanca; i construir una rampa d'accés de formigó, des del carrer Salvador Dalí fins a la zona de petanca.

Les obres al Parc de les Moreres ja estan en marxa. De fet, han obligat a ajornar el torneig de petanca previst per aquest passat dissabte 28 de setembre. "Un cop finalitzats els treballs es tornarà a convocar amb la nova data", han informat des del consistori
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla