Notícies
Foto: Ajuntament del Catllar
31 d'octubre del 2023
L'Ajuntament del Catllar augmenta la taxa de la recollida de la brossa en un 7,29%
Per contra, el govern municipal decideix congelar l'IBI i analitzar la situació a la vila per estudiar com aplicar les bonificacions a famílies vulnerables
L'Ajuntament del Catllar ha aprovat en el darrer Ple extraordinari, celebrat el divendres, augmentar la taxa de la recollida de la brossa en un 7,29%. A diferència d'altres consistoris de la subcomarca com el d'Altafulla, Torredembarra o Roda de Berà, la resta de taxes referents a les diverses ordenances municipals han quedat congelades.

Pel que fa a l'increment de la taxa d'escombraries, com a la resta de municipis adherits al contracte que gestiona el Consell comarcal del Tarragonès i que executa l'empresa FCC, respon a l'obligatorietat de repercutir en l'usuari el cost del servei, que actualment representa una despesa major de la recaptació que s'obté de retorn.

Per contra, el govern municipal del Catllar ha decidit no augmentar l'IBI i analitzar bé la situació a tot el municipi per estudiar com aplicar les bonificacions a famílies amb unes rendes més baixes o en situació de vulnerabilitat.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla