Foto: Ajuntament del Catllar
02 de juliol del 2025
L’Ajuntament del Catllar prepara la tercera edició de les ‘Rutes a peu pel municipi’
La proposta es durà a terme els quatre dijous del mes de juliol amb l’objectiu de donar a conèixer alguns dels racons icònics de la vila
L’Ajuntament del Catllar repeteix enguany les ‘Rutes a peu pel municipi’, una iniciativa engegada l’estiu de 2023 i que ha tingut molt d’èxit en les dues edicions que s’han dut a terme des d’aleshores. I com no hi ha dos sense tres, el consistori ha apostat per repetir-la enguany amb el mateix objectiu de descobrir a la ciutadania quatre llocs singulars del seu poble.
La primera sortida serà el dijous 10 de juliol. Els participants caminaran pel camí de la Seguera i arribaran fins a l’Ermita de Sant Ramon en un recorregut de 3,7 km (dificultat baixa) que encapçalarà el guia Josep Gironès. El lloc de sortida serà el Centre Cultural, a les 19h.
Una setmana després, al mateix lloc i a la mateixa hora tindrà lloc la segona proposta. Es tornarà a passar per l’Ermita de Sant Ramon, però aquesta vegada afegint el camí fondo Mas Pasqual. La distància serà una mica més alta, de 4,5 km (dificultat baixa).
La tercera sortida serà el dijous 24 de juliol, a les 19h, amb sortida des del Castell del Catllar. En aquesta ocasió, el guia serà Joan Pallarès, qui durà els caminants fins a la Partida de la Creu en un recorregut de 5 km (dificultat baixa). I el dijous 31 de juliol es realitzarà l’última caminada anomenada ‘Històries al voltant del riu’. De la mà del guia Josep Zaragoza, se sortirà des de l’Ermita de Sant Ramon, a les 19h, per completar una distància de 7 km (dificultat baixa).
Els interessats a participar han d’inscriure’s a través del següent enllaç: https://www.entrapolis.com/entradas/rutes-a-peu-pel-municipi-fem-poble-fem-camins-cami-de-la-seguera-i-ermita-de-sant-ramon. El preu per persona és de 2 euros, destinats íntegrament a les necessitats socials de la Fundació Bona Nit dedicada a persones sense llar.