Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
12 de juliol del 2019
L’Ajuntament i els paradistes acorden la part asfaltada del carrer Fassina com a nova ubicació del mercat setmanal
Ambdues parts s’han reunit aquest dijous per valorar ‘in situ’ la idoneïtat de l’espai, i per debatre sobre possibles mesures de millora
El coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, i el segon tinent d’alcalde, Dani Franquès, s’han reunit aquest dijous amb els paradistes per valorar ‘in situ’ la nova ubicació del mercat setmanal.

Davant de les queixes de molts dels venedors sobre la zona de terra del carrer Fassina escollida per instal·lar-hi els estands cada dimarts, el consistori altafullenc ha decidit triar el nou emplaçament de la mà dels afectats.

La trobada s’ha iniciat a l’Ajuntament, on uns i altres han posat sobre la taula possibles millores del servei. Posteriorment, s’ha traslladat al Barri Marítim per estudiar possibles alternatives, d’entre les quals s’ha consensuat la part asfaltada del carrer Fassina com la més idònia. Jordi Molinera ha explicat que és la que millor s’adapta a les peticions dels paradistes i la que reuneix totes les condicions necessàries.

La Policia Local ja ha senyalitzat l’espai, i n’ha prohibit l’estacionament els dimarts de 7 del matí a 2 del migdia, fins el 10 de setembre.
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla