Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
08 de maig del 2025
L’albereda de Santes Creus serà un espai més natural
La Diputació de Tarragona destinarà 1,6 milions d’euros per desenvolupar-hi el projecte de millora que veurà la llum el 2026
La Diputació de Tarragona renaturalitzarà l’albereda de Santes Creus, a Aiguamúrcia per recuperar l’espai i reorientar-lo a usos mediambientals i pedagògics. El projecte tindrà un cost d’1,6 milions d’euros i es preveu que sigui una realitat la tardor del 2026.

Els treballs inclouen reordenar els recorreguts i els accessos per reduir les zones de pas, fer més gran la bassa existent per introduir-hi amfibis o crear una aula de natura oberta. La presentació del projecte s’ha fet aquest dimarts. La presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha destacat les característiques úniques de l’Albereda de Santes Creus.

L’albereda es troba al bell mig del futur Camí Blau del riu Gaià, un altre dels projectes estratègics de la Diputació que permetrà recórrer el riu des de Santa Coloma de Queralt fins a la desembocadura a Altafulla.
Noemí Llauradó, presidenta de la Diputació de Tarragona
Social
Et recomanem
13è Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla