Notícies
Foto: Gencat
31 de gener del 2019
L’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, celebra la confirmació sobre l’alliberament de l’AP-7 entre Alacant i Tarragona a partir del 2020
El ministeri de Foment ha inclòs la mesura dins dels Pressupostos Generals de l’Estat, pendents d’aprovació
L’aixecament de barreres als peatges de l’AP-7 en el tram entre Alacant i Tarragona serà una realitat al 2020. Aquest és el compromís que han manifestat el secretari d’Estat i el d’Infraestructures durant la Comissió de Foment al Congrés dels Diputats. L’anunci, de fet, queda reflectit en els Pressupostos Generals de l’Estat, que hauran d’aprovar-se per fer-se efectiu.

L’alcalde d’Altafulla i portaveu d'En Comú Podem a la Comissió de Foment, Fèlix Alonso, s’ha mostrat convençut que així serà, i ha explicat que la d’aquest dilluns és “una confirmació del que ja s’havia manifestat en diverses ocasions anteriors”.

El batlle s’ha mostrat molt satisfet d’haver guanyat una lluita en la que sempre ha estat al capdavant, i ha celebrat que hagi estat el Pacte de Berà el que “ha obert la porta”.

Per Fèlix Alonso, ara queda pendent el debat sobre el finançament de les vies ràpides, un cop fet efectiu l’alliberament. Ell defensa el sistema de la vinyeta que ja s’està aplicant a gran part d’Europa. El que ja ha quedat descartat és una nova licitació.

L’actual concessió finalitzarà el 31 de desembre d’enguany.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla