Notícies
Foto: El Periódico
04 de febrer del 2016
L’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, lluitarà des del Congrés per aconseguir un enllaç directe amb l’A-7
AA-E presenta cada any una esmena als Pressupostos Generals de l’Estat per aconseguir-ho. Ara, farà més pressió des de l’hemicicle
A l’espera de conèixer si la seva formació, En Comú Podem, restarà al govern o a l’oposició en el govern de l’Estat, l’alcalde d’Altafulla i diputat al Congrés, Fèlix Alonso, ha insistit que la seva lluita per aconseguir un enllaç directe al municipi amb l’autovia A-7 continuarà endavant, ara des de l’hemicicle.

Des de fa quatre anys, la formació la qual encapçala al municipi, AA-E, presenta una esmena als Pressupostos Generals de l’Estat per aconseguir-ho. Una acció que espera “vagi calant a poc a poc” i s’acabi incloent en els comptes espanyols. Més enllà de la pressió que ell pugui fer ara com a diputat, ha insistit en “la importància de la “pressió popular i del sentit comú”.

El batlle altafullenc manté ben viva la seva lluita per solucionar els problemes del territori, des de fa unes setmanes amb doble responsabilitat. De fet, ja ha posat en marxa la primera iniciativa. Ja ha redactat una proposició no de llei per reclamar la gratuïtat de l’AP-7.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla