Notícies
Foto: Altacústic
09 d'abril del 2024
L'Altacústic se celebrarà els dies 19 i 20 de juliol
El festival de música independent catalana que té lloc a Altafulla buscarà enguany ampliar els espais i escenaris per la Vila Closa
El festival de música independent d'Altafulla, Altacústic, ja té dates. Com és habitual se celebrarà durant el tercer cap de setmana de juliol, per tant, serà divendres 19 i dissabte 20 de juliol.

Des de l'organització del certamen s'han volgut anunciar ja les dates per facilitar que la gent es reservi la cita al calendari i evitar també confusions, ja que l'any passat va escaure uns dies abans. El director artístic del certamen, Kike Colmenar, ha explicat a Altafulla Ràdio que actualment estan acabant de tancar el programa del festival i que com sempre, apostarà per donar a conèixer talents emergents de l'escena musical catalana.

Tot i que encara és d'hora per avançar cap dels continguts el que sí que és clar és que es valora molt l'oportunitat de donar a conèixer diferents espais i racons de la Vila Closa d'Altafulla i, per tant, es diversificaran escenaris.

L'any passat un dels escenaris triats per programar concerts de l'Altacústic va ser La Violeta, una decisió que va adoptar-se per la coincidència amb la celebració d'una diada castellera les mateixes dates. Ara aquesta opció està sobre la taula, però previsiblement enguany es prioritzaran altres escenaris.
Kike Colmenar, director artístic de l'Altacústic
Kike Colmenar, director artístic de l'Altacústic
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla