Notícies
Foto: Altafujazz
13 de juny del 2025
L’Altafujazz s’empelta de l’optimisme d’aquesta època de l’any amb una proposta fresca de la mà de Jordi Blanch Trio
El concert tindrà lloc a la pallissa de l’Era del Senyor aquest dissabte a les 20h
L’estiu truca a la porta i amb ell arriben per a molts, les vacances, el bon rotllo i una sensació generalitzada de benestar i optimisme. És per això que la proposta d’aquest dissabte del cicle de concerts de jazz d’Altafulla, l’Altafujazz, sembla que encaixa a la perfecció.

Jordi Blanch Trio seran els encarregats de dur fins a la pallissa de l’Era del Senyor, uns sons càlids i trepidants que combinen la tradició amb l’energia més contemporània .Una proposta on la improvisació i la complicitat entre els músics donen forma a un so fresc i orgànic.

Dalt de l’escenari hi trobarem al Jordi Blanch, al saxo, el Tom Ansink amb l’orgue i l’Olivier Roque a la bateria.

Tot plegat, com és habitual en l’entorn patrimonial de les eres d’Altafulla, que acompanyen com cap altre paisatge ho fa, al jazz en estat pur.
Jordi Blanch Trio
Social
Et recomanem
Concert de Nadal a càrrec del Cor Badaveus
20 de desembre a les 19:30h a l'església de Sant Martí
Amb el suport de: Aj. d'Altafulla, Diputació de Tgn i Parròquia
Fem cagar el tió
21 de desembre a les 17h a la plaça del Pou
Amb els Gegants i Nans i els Grallers d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla