Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
24 de febrer del 2025
L’alumnat del PFI-PTT Altafulla participa a la Fira Camins d’FP 2025 a Tarragona
Aquesta fira, amb el lema «Cromàtika», és un espai per conèixer l’oferta de formació professional del territori
Els alumnes del PFI-PTT Altafulla d’Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Restauració han participat activament a la Fira Camins d’FP 2025, que ha tingut lloc a Tarragona aquesta setmana passada.

Aquesta fira, amb el lema «Cromàtika», ha estat un espai per conèixer l’oferta de formació professional del territori i permet als alumnes interactuar amb empreses i altres institucions formatives. D’aquesta manera els alumnes del PFI altafullenc han pogut mostrar els seus coneixements i habilitats davant un públic interessat a buscar una sortida de futur per als seus estudis.

El PFI-PTT Altafulla, especialitat d’Auxiliar de Serveis de Restauració i Cuina, és un programa de formació i inserció dirigit a joves d’entre 16 i 21 anys que no han obtingut el títol de l’ESO. Amb una durada de 1.000 hores, aquest programa permet als joves reincorporar-se al sistema educatiu i adquirir una formació qualificadora que els facilita l’accés al mercat laboral. Actualment, el programa compta amb setze alumnes a Altafulla que s’estan formant per millorar les seves oportunitats laborals futures.
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla