Notícies
Foto: Arxiu
15 de juliol del 2021
L'amenaça de la variant delta, que ha disparat el nombre de contagis, fa canviar l'estratègia de vacunació
La secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas, ha anunciat que s'avança a quatre setmanes la segona dosi d'AstraZeneca
L'amenaça de la variant delta, que ha disparat el nombre de contagis, ha fet canviar l'estratègia de vacunació. La secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas, ha anunciat que s'avança a quatre setmanes la segona dosi d'AstraZeneca.

Cabezas ha remarcat que la segona dosi és imprescindible per garantir la immunitat davant la nova variant.

El departament de Salut ha informat que la variant delta ja representa el 84% dels casos de covid-19 a Catalunya. A més, s'ha detallat que el 78% dels pacients ingressats a les UCI no estan vacunats.

D'altra banda, Salut obrirà dilluns les farmàcies per fer cribratge de monitoris i infants de 10 a 15 anys que facin activitats de lleure. Es recomana fer els testos cada tres dies en cas de les activitats sense pernoctació i tres dies abans de l'inici de colònies o camps de treball, on es passa la nit fora de casa.
Carmen Cabezas, secretària de Salut Pública
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla