Notícies
Foto: Ajuntament de Roda de Berà
11 d'abril del 2025
L’Aplec de Sardanes de Dilluns de Pasqua a Roda de Berà arriba a la 36a edició
Els tiquets pel dinar ja es poden adquirir al Forn Queralt
Dilluns de Pasqua tindrà lloc el tradicional Aplec de Sardanes a l’Ermita de Berà. Serà la 36a edició. Un any més, comptarà amb les cobles Marinada i Ciutata de Cornellà. 

L’Aplec començarà a dos quarts d’onze del matí amb una missa a l’Ermita en honor a la Marededeu de Berà i, tot seguit començarà l’aplec. A les dues es farà una aturada per dinar. Les persones que vulguin, poden comprar el tiquet abans del 16 d’abril al Forn Queralt. El preu és de 15 € i inclou musclada, fideuà, pa, aigua i vi. 

L’aplec continuarà a dos quarts de cinc de la tarda, i a les sis hi haurà mona i moscatell per a tothom. A les set de la tarda està previst que finalitzi. Durant tot el dia hi haurà servei de bar i se sortejarà una mona i un ou gegant de xocolata. 
Social
Et recomanem
Tiny Tales 'Petits Contes' en anglès: Winnie the Pooh
25 de maig a les 17:15h a la Biblioteca d'Altafulla
A partir de 2 anys
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla