Notícies
17 de juny del 2015
L’arribada d’un anticicló posa fi a un episodi de pluges que a Altafulla ha deixat al voltant de 60 litres per metre quadrat
La setmana es presenta estable fins el diumenge, quan podria donar-se un nou canvi de temps amb un segon episodi de precipitacions
Després de l'episodi de pluges que ha estat protagonista aquests darrers tres dies al Baix Gaià, l'anticicló provinent de la península, que ja havíem anunciat en aquesta casa, arriba a Catalunya per quedar-s'hi.

S'espera una setmana doncs, de sol, tranquil·litat, i un augment notable de les temperatures, sobretot a les hores centrals del dia. Aquest dimecres quedarà algun petit núvol residual, i unes temperatures mínimes encara baixes per l'entrada del vent de mestral a la Costa Daurada.

La setmana es presenta estable fins el diumenge, quan podria donar-se un nou canvi de temps amb un segon episodi de pluges a la costa. Aquest darrer, segons dades de l’Observador Meteorològic Tamarit-Hort de la Sínia, ha deixat a Altafulla al voltant de 60 litres per metres quadrat.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla