Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
26 de gener del 2018
L’arribada del fred passarà de llarg aquest cap de setmana al Baix Gaià
La pluja d’aquest divendres donarà pas a un cap de setmana i un inici de la setmana vinent amb el sol com a protagonista
Que l’arribada del fred sigui notícia en ple hivern és una dada ben curiosa. Però és que després de les temperatures primaverals de les darreres setmanes, la baixada dels termòmetres serà considerable arreu de Catalunya en les properes hores, tot i que a les nostres comarques i a la costa en general, aquest descens serà força moderat i la sensació no serà tan forta com en altres punts del territori.

Els núvols d’aquest dijous i aquest divendres evitaran la sensació primaveral dels darrers dies, però les mínimes nocturnes continuaran situant-se entre els 5ºC i 7ºC. Cal destacar, a més, que de cara al cap de setmana i principalment a principis de la setmana vinent, el sol tornarà a ser el protagonista i, tot i que els valors no s’enfilaran com fins ara, tornarà la sensació primaveral, sobretot a les hores centrals del dia.

Al llarg de la jornada d’aquest divendres encara hi ha possibilitat de pluges puntuals de poca consideració.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla