Notícies
Foto: Cercle Artístic d'Altafulla (Arxiu)
21 de gener del 2025
L’Art al Carrer del Cercle Artístic d’Altafulla tornarà el diumenge 9 de febrer
Un bon gruix d’artistes de l’entitat formarà part de la primera edició de la mostra d’aquest 2025 a l’exterior de la Pallissa de l’Era del Senyor
El Cercle Artístic d’Altafulla recuperarà a partir de febrer les jornades del mercat d’Art al Carrer que organitza cada primer diumenge de mes. Les festes de Nadal han tornat a ser un punt d’aturada en aquesta activitat anual, i ara és moment de reprendre-la. En aquesta ocasió, però, serà el segon diumenge del mes de febrer, concretament el dia 9, perquè en el primer coincidiria amb una altra activitat que es du a terme pràcticament en el mateix lloc, la Marxa dels Castells del Baix Gaià.

La cita, com és habitual durant tot l’any, excepte en els mesos d’estiu, se celebrarà a l’exterior de la Pallissa de l’Era del Senyor. Allà, el col·lectiu d’artistes podrà tornar a mostrar i vendre les seves obres tant al veïnat com als visitants i turistes que els visitin. El president, Salvador Anton, ha reconegut en declaracions a Altafulla Ràdio, que tenen moltes ganes de reprendre l’activitat i que la participació “serà important”.

L’Art al Carrer compta amb artistes plenament lligats amb l’activitat habitual del Cercle Artístic, però també amb altres que, o no hi tenen tanta relació o només participen en la mostra cada primer diumenge de mes. Després, com explica Anton, hi ha els que són novells i participen per primer cop, a vegades perquè hi ha alguna baixa i l’entitat recorre a la llista d’espera.

La mostra és una de les “activitats artístiques que s’inclouen en l’agenda anual” del Cercle Artístic d’Altafulla. Pel que fa a la resta, Anton destaca que les sessions de dibuix amb model que es fan els dilluns compten amb un nombre de participants important. “Els interessa el dibuix i vénen”, remarca. Molts, afegeix, saben pintar, i n’hi ha d’altres que són novells i volen aprendre dels altres.

Durant el 2025, l’entitat realitzarà les activitats habituals, a banda d’aquestes dues, com les exposicions col·lectives o la participació en les diverses fires que es duen a terme a Altafulla.
Salvador Anton, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Salvador Anton, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Salvador Anton, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Social
Et recomanem
13a Marxa Castells del Baix Gaià
2 de febrer a les 9h des del Parc del Comunidor
Més informació a: www.marxacastells.com
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
9 de febrer de 10h a 14h a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla