Notícies
Foto: Arxiu
18 de març del 2022
L'associació Altafulla Sardanista organitza una acció solidària amb Ucraïna
Es vol reunir el màxim de persones agafades de la mà entorn la bandera d'aquest país, en el marc de la celebració de la Festa de l'Olla, aquest dissabte
La Festa de l'Olla i el Dia de l'Arbre d'aquest dissabte tindrà un component solidari de la mà de l'associació Altafulla Sardanista. En el torn de la seva actuació, l'entitat convida a tothom qui ho desitgi a unir-se a una anella gegant agafats de les mans per aixoplugar una bandera d'Ucraïna que s'ubicarà al centre del parc del Comunidor. Es tracta d'un gest simbòlic amb el qual l'entitat vol crear consciència sobre el drama de la guerra i la necessitat d'apostar per la pau. N'ha parlat al programa en xarxa de les emissores del Camp de Tarragona, Carrer Major, el president de l'associació Altafulla Sardanista, Toni Nadal.

Nadal ha explicat que aquesta acció estarà acompanyada de l'himne nacional d'Ucraïna, que diu, s'assembla molt al de Catalunya i que és un clam a la llibertat del poble, una llibertat, que ara està més en dubte que mai a causa de la invasió russa.

L'acció solidària es durà a terme a partir de les 12h al parc del Comunidor, i tot seguit s'iniciarà la ballada de sardanes tal com estava prevista.
Toni Nadal, president de l'associació Altafulla Sardanista
Toni Nadal, president de l'associació Altafulla Sardanista
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
8 d'agost a les 19:30h des de la rotonda del Pont de Mar
Amb: Diables Cagarrieres de Cambrils i Diables dels Pallaresos
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla