Notícies
Foto: Towntobe
26 de juny del 2017
L’associació altafullenca Towntobe oferirà l’After Beach Rumbero el proper 8 de juliol al parc de Voramar
Els Batukats del Bolet, Los Xatus i Bananna Beach Tropical Rumba Catalana seran els encarregats de posar ritme a la festivitat
Després de la proposta DeTardeo del setembre de l’any passat, arriba l’After Beach Rumbero aquest estiu. L’associació sociocultural altafullenca Towntobe (‘La ciutat que vull ser’) ha programat una festa al parc de Voramar que pretén posar la cirereta al dissabte de platja del proper 8 de juliol.

Els Batukats del Bolet, Los Xatus i Bananna Beach Tropical Rumba Catalana, seran els encarregats de posar ritme a una festivitat que arriba amb la voluntat de convertir-se en una alternativa d’oci a l’agenda d’estiu del municipi. N’ha parlat una de les responsables, Anna Royo.

De fet, l’entitat va néixer ara fa uns mesos de la mà de cinc altafullencs amb l’objectiu d’ampliar el programa d’activitats culturals i de lleure per la gent jove.

El cartell musical del proper 8 de juliol donarà el tret de sortida a les 7 de la tarda. Abans, els visitants podran gaudir de begudes fresques i foodtrucks. Totes les activitats seran gratuïtes.
Anna Royo, una dels responsables de Towntobe
Anna Royo, una dels responsables de Towntobe
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de Sant Jordi
25 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de St. Pere i St. Pau, X. de Cambrils i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla