Notícies
Foto: Azadi
17 de març del 2017
L’associació Azadi ofereix una conferència a Altafulla sobre el moviment d’alliberament de la dona al Kurdistan
La xerrada, impulsada des de L’EINA, tindrà lloc aquest dissabte a les 18h al Casal Maria Porter, en el marc del Dia Internacional de la Dona
L’Esquerra Independentista d’Altafulla (L’EINA) se suma aquest dissabte als actes commemoratius del Dia Internacional de la Dona. La formació ha programat una conferència, de la mà d’Azadi, la Plataforma en Solidaritat amb el Poble Kurd.

La iniciativa neix arran d’un projecte verkami que va impulsar l’entitat per realitzar el documental ‘El Sol del Nord. Construint l’autonomia a Bakur’. Un projecte en què hi va col·laborar L’EINA.

Es tracta d’un treball sobre el moviment revolucionari kurd que, segons ha avançat la regidora de L’EINA, Alba Muntadas, es presenta des de tres vessants: el moviment independentista del poble kurd, el moviment mediambiental, i el moviment d’alliberament de la dona al Kurdistan. És precisament aquest darrer aspecte el que l’associació Azadi donarà a conèixer aquest cap de setmana a Altafulla.

La xerrada tindrà lloc a partir de les 6 de la tarda al Casal Maria Porter.
Alba Muntadas, regidora de l'EINA
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla