Notícies
16 de desembre del 2014
L’Associació Catalana de Municipis aposta per unes eleccions plebiscitàries abans de les municipals
La proposta la comparteix l’Ajuntament d’Altafulla i li donaran suport en el marc d’un “procés d’independència que avança”
El president de l'Associació Catalana de Municipis (ACM), Miquel Buch, aposta perquè les possibles eleccions plebiscitàries es facin abans que les municipals, previstes pel proper mes de maig. Buch considera que la millor opció és la d'una candidatura única de país i es mostra confiat que hi haurà acord en aquest punt.

Una proposta que comparteixen des de l’Ajuntament d’Altafulla i a la qual donaran suport en el marc d’un “procés d’independència que avança”. El regidor Jordi Molinera recorda que són els “representants a la comarca i faran arribar la seva veu”.

L'ACM ja treballa en un document sobre com haurien de ser els ajuntaments en una futura Catalunya independent.
Miquel Buch, el president de l'ACM
Jordi Molinera, regidor de SI
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla