Notícies
Foto: Associació Cultural Etcètera
06 de març del 2025
L’Associació Cultural Etcètera d’Altafulla du a Torredembarra una nova proposta de maridatge musical, poètic i vinícola
L’acte tindrà lloc a Cal Maiam aquest divendres a les 19h i el protagonitzarà la poetessa tarragonina Roser Guasch, el músic Pemi Rovirosa i els vins Estol Verd de Rodonyà
A Torredembarra, Cal Maiam acull aquest divendres l’espectacle ‘Temps de vinya’. Música i poesia es maridaran amb un tast de vins en una iniciativa que organitzen el Centre d’Estudis Sinibald de Mas i l’Associació Cultural Etcètera.

L’acte arrencarà a les 19h. La poetessa tarragonina Roser Guasch recitarà alguns dels seus textos vinculats al món del vi amb l’acompanyament musical de Pemi Rovirosa, que també cantarà algunes cançons. Ho explica el president de l’Associació Cultural Etcètera, Òscar Ramírez Dolcet, en una entrevista a Ona la Torre.

L’espectacle s’acompanyarà amb el tast d’alguns vins del celler Estol Verd de Rodonyà. El preu de l’entrada és de 6 euros per als socis del Centre d’Estudis Sinibald de Mas i de 10 euros per a les persones que no siguin sòcies.
Òscar Ramírez, president de l'Associació Cultural Etcètera
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla