Notícies
Foto: APUDEC
13 de novembre del 2024
L'Associació de Propietaris d'Urbanitzacions del Catllar realitzarà un tall a la carretera TP-2031 per protestar per la falta de serveis mínims
L'acció tindrà lloc el diumenge 24 de novembre, a partir de les 12h, al punt quilomètric 5,5, a l'altura de la urbanització Bonaire.
L'Associació de Propietaris d'Urbanitzacions (APUDEC) del Catllar organitza un tall a la carretera TP-2031 per protestar per la falta de serveis mínims a les urbanitzacions del municipi. Només sis dels 30 nuclis han estat recepcionats per part de l'Ajuntament, i alguns encara no disposen de carrers asfaltats ni llum.

Tot i tenir la recaptació d'impostos més rica de tot el terme municipal del Tarragonès, la component de la junta de l'APUDEC, Ana Quilez, assegura que aquesta no es veu reflectida a la zona.

Per mostrar el seu descontentament amb la situació, l'entitat veïnal ha anunciat que el diumenge 24 de novembre, a les 12h, tallaran la carretera al punt quilomètric 5,5, a l'altura de la urbanització Bonaire.
Ana Quilez, component de la junta de l’APUDEC
Social
Et recomanem
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla