Notícies
20 de febrer del 2015
L’Associació Mediambiental La Sínia celebra la 16a Plantada al riu Gaià
L’activitat tindrà lloc aquest dissabte a partir de les 11h i consistirà en una reforestació en el tram que va d’Altafulla a Ferran
L’Associació Mediambiental La Sínia d’Altafulla torna a proposar una nova plantada al riu Gaià. Una iniciativa que celebrarà enguany la seva setzena edició, i que tornarà a comptar amb el suport del grup ecologista GATA.

L’activitat tindrà lloc aquest dissabte a partir de les 11 del matí, i consistirà en una reforestació del bosc de ribera a la llera del riu, en el tram que va d’Altafulla a Ferran. L’objectiu final, segons una de les responsables de la iniciativa, Anna Arall, és delimitar l’espai per on els visitants han de passejar, fora de la llera del riu.

De fet, l’entitat, juntament amb les regidories de Medi Ambient i Turisme de l’Ajuntament d’Altafulla van impulsar un projecte ara fa unes setmanes per recuperar part del camí que avui passa pel mig del Gaià. Es tracta d’habilitar un tram de 500 metres per l’antic traçat de les sèquies del marge esquerra del riu en paral·lel al que seria el seu curs natural.
Anna Arall, responsable de Voluntariat
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla