Notícies
01 d'abril del 2015
L’Associació Mediambiental La Sínia d’Altafulla dóna a conèixer la custòdia del territori a Torredembarra
L’entitat explicarà les diferents iniciatives que s’han dut a terme a l’entorn del riu Gaià. La xerrada tindrà lloc l’11 d’abril a Cal Bofill
L’Associació Mediambiental La Sínia d’Altafulla oferirà el proper 11 d’abril a Cal Bofill de Torredembarra una xerrada informativa sobre la custòdia del territori. El tècnic responsable de l’entitat ecologista donarà a conèixer què és la custòdia del territori i quines són les iniciatives que han realitzat a l’àmbit fluvial del riu Gaià. Entre aquestes activitats, es farà un repàs tant a l’actuació que es va realitzar el passat 28 de febrer, com a la que es durà a terme el proper 18 d’abril amb l’Agrupament Escola Els Salats de Torredembarra.

L’activitat tindrà lloc a partir de les 11 del matí, i serà promoguda de forma conjunta amb la regidoria de Medi Ambient de Torredembarra.

Més enllà d’aquesta presentació, durant el mes d’abril s’instal·larà, també a Cal Bofill, l’exposició ‘El Gaià, custòdia del territori’. Una mostra que farà un repàs dels principals valors del riu Gaià, sobretot al tram baix del riu, i alguns dels projectes de custòdia que està impulsant l’Associació Mediambiental la Sínia. L’exposició estarà oberta fins al proper dia 30 d’abril.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla