23 de febrer del 2017
L’Associació Terres del Gaià escalfa motors per la celebració de la VIII Marxa per les Terres del Gaià
L’organització posa fil a l’agulla per començar a pensar en l’itinerari que oferiran perquè “s’hi sumi molta gent”
L’Associació Terres del Gaià, que es basa en promoure el coneixement i reivindica el patrimoni natural, cultural i social del nostre territori, torna a convocar la marxa a peu pels pobles de les Terres del Gaià.
La convocatòria se celebrarà en les mateixes dates que l’any passat -el 20 i 30 d’abril i l’1 de maig. Ho farà amb el mateix objectiu que en les darreres edicions: reivindicar la conservació i la protecció d’aquest territori i del cabdal ecològic del riu.
Hèctor Hernàndez, un dels responsables de l’organització, ha avançat a Altafulla Ràdio que “la marxa tindrà la mateixa estructura, des de Santa Coloma de Queralt, on neix el Gaià, fins a Tamarit”, però que “encara estem preparant els itineraris i els llocs on es realitzaran les parades”.
L’entitat encara no disposa d’una previsió clara dels interessats que assistiran a la trobada, però, segons Hèctor Hernàndez, s’espera que “la coincidència que es comenci en dissabte aconsegueixi que s’hi sumi molta gent”.
Per a més informació es pot consultar la web www.terresdelgaia.org, el perfil de Facebook de l’entitat, o a través del telèfon 608 14 11 49 o del correu terresdelgaia@gmail.com.
Hèctor Hernàndez, un dels responsables de l'organització
Hèctor Hernàndez, un dels responsables de l'organització