Notícies
12 de desembre del 2016
L’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla no oferirà enguany cap campanya promocional de Nadal
Els establiments turístics de la Costa Daurada i l’Ebre tanquen un pont fluix amb la vista posada a Cap d’Any
Els establiments turístics de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre han tancat el pont de la Constitució i de la Puríssima havent confirmat les males previsions. L’ocupació als hotels del territori s’ha mogut entre el 50% i el 60%. Els apartaments turístics han tingut un 45% d’ocupació, tampoc hi ha hagut gaire moviment als pocs càmpings que han obert portes aquests dies.

Ara, el sector turístic ja té la vista posada a Cap d’Any, quan esperen millorar els registres amb l’oferta de sopars de gala.

A Altafulla, coincidint amb la Fira de Nadal, sí que hi ha hagut moviment aquest cap de setmana. Tot i no tractar-se d’un dels moments de màxima afluència, els comerços i els establiments de restauració no estan del tot decebuts amb les dades d’aquests darrers dies, que també esperen millorar durant el període nadalenc. Enguany, però, l’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla (ATECA) no oferirà cap campanya promocional. En aquesta ocasió, l’entitat no ha decidit apostar per la ja tradicional iniciativa ‘Compra a Altafulla, i guanya un mar de premis’.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla