Notícies
Foto: Arxiu
03 de febrer del 2023
L'atur ha pujat un 2% a la demarcació de Tarragona durant el mes de gener
Gairebé totes les persones que aquest gener s'han inscrit a les llistes del SOC al territori corresponen al sector serveis
L'atur ha pujat un 2% a la demarcació de Tarragona durant el mes de gener. Aquest percentatge es tradueix en 850 persones més inscrites a les llistes del SOC. En total, ara al territori hi ha 42.500 desocupats.

L'increment registrat aquest gener a Tarragona és el segon més alt de Catalunya, només unes dècimes per darrera de Girona. Aquest repunt, habitual durant el primer mes de l'any després de la campanya de Nadal, contrasta amb l'evolució anual, que és positiva. Si ho comparem amb el mateix mes de l'any passat l'atur ha baixat gairebé un 11% a la demarcació i hi ha uns 5 mil desocupats menys.

Gairebé totes les persones que aquest gener s'han inscrit a les llistes del SOC al territori corresponen al sector serveis. De fet, 3 de 4 quatre aturats són d'aquest sector. En canvi, aquest últim més l'atur s'ha reduït una mica a la construcció i, en menor mesura, a la indústria.

D'altra banda, l'afiliació a la Seguretat Social al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre ha descendit en una proporció gairebé idèntica a l'atur. La baixada ha estat del 2%.En aquest moment, el nombre total d'afiliats a la demarcació ascendeix a 259.500 persones.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla