Notícies
Foto: Ouigo
06 de juliol del 2023
L’avaria d’un tren d’alta de velocitat de Ouigo deixa a 468 persones atrapades al túnel Serra Llarga de Roda de Berà
Els passatgers i el personal de la companyia han passat més de sis hores dins del comboi, fins que ha estat remolcat a l’estació Camp de Tarragona
Un tren d’alta velocitat de la companyia Ouigo ha patit una avaria aquest dimecres a la tarda, al voltant de les 16.30h, i s’ha quedat detingut dins del túnel Serra Llarga, a Roda de Berà. El comboi duia 461 passatgers, 6 tripulants i 1 maquinista, segons Protecció Civil de la Generalitat, que ha activat la prealerta FERROCAT.

L’avaria en cap cas ha afectat la circulació de trens. Ouigo i Adif han valorat quina era la millor opció per solucionar la incidència, i finalment han optat per remolcar el comboi fins a l’estació Camp de Tarragona. Una vegada allà, més de sis hores després, els passatgers s’han traslladat a un altre tren per completar el trajecte.

Ouigo ofereix viatges de baix cost de transport de passatgers entre Barcelona i Madrid, amb parada a Saragossa i Tarragona. Disposa de vehicles de dues alçades, amb capacitat per a 509 passatgers. La posada en marxa del servei va suposar l’inici de la liberalització ferroviària d'alta velocitat.
Social
Et recomanem
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Projecció de la pel·lícula 'La furgo'
20 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: Cineclub Altafulla Link
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla