Notícies
14 de gener del 2015
L’EINA d’Altafulla organitza una caminada popular des de la platja del Canyadell fins la desembocadura del riu Gaià
La sortida tindrà lloc el proper diumenge a partir de les 11h
L’Esquerra Independentista d’Altafulla, formada per ERC, Solidaritat, i persones a títol individual, ha programat una sortida per aquest cap de setmana. Serà diumenge a partir de les 11 del matí des de la plaça Consulat de Mar.

El recorregut anirà des de la platja del Canyadell fins a la desembocadura del riu Gaià. La voluntat és donar a conèixer les seves idees sobre territori, medi ambient i patrimoni.

Aquest esdevindrà el primer acte públic de la nova formació, i està previst que es presenti de forma oficial a finals d’aquest mes de gener sota les sigles EINA. Jordi Molinera hi estarà al capdavant.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla