Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
15 de maig del 2023
L'EINA-ERC fa campanya a peu de carrer per explicar les seves propostes
Es manté l'aposta pel pla de la platja, que asseguren és compatible amb els moviments de sorra i amb els estudis sobre els corrents marins
L'Esquerra Independentista d'Altafulla, EINA-ERC, ha començat oficialment la campanya sortint a peu de carrer a explicar directament a la ciutadania quin és el seu programa electoral i quines propostes tenen en cartera per dur a terme en el pròxim mandat. Un programa que encapçalen amb el lema de l'Altafulla en positiu més viva, més social i més sostenible i que desgranen tant en persona, amb accions com la d'aquest diumenge a Pont de Mar, en paper o a través de la nova pàgina web (altafullaenpositiu.cat) creada per l'ocasió.

En aquest s'hi troben projectes ja engegats en aquest mandat i que es volen culminar, com la residència per la gent gran o el foment de l'habitatge social, i també propostes noves com la creació d'una borsa per locals comercials buits, aconseguir distincions turístiques com la familiar i la sostenible o l'aposta per les energies renovables, entre altres qüestions, com destaca la coalcaldable dels republicans, Alba Muntadas.

En el programa dels republicans també hi té molt de pes l'interès per fer front a les conseqüències del canvi climàtic en la platja i en les accions per protegir-la. Així s'aposta per donar continuïtat al pla de gestió de la platja, amb la remodelació del front marítim com a eix. Una remodelació que, asseguren, també contribuirà a mitigar les inundacions a Baix a Mar, amb espais més permeables.

Pel que fa al transvasament de sorra que s'està fent aquests dies a la platja d'Altafulla, Muntadas assenyala que es tracta d'un acte "electoralista" si bé assegura que els moviments de sorra estan contemplats en el pla de la platja però fets "amb criteris tècnics" i "al lloc i en el moment que toca".

L'EINa mantindrà aquestes accions a peu de carrer per traslladar les seves propostes a la gent durant aquestes dues setmanes de campanya i té previst cloure-la el dia 21 amb un acte central.
Alba Muntadas, coalcaldable de l'EINA-ERC
Alba Muntadas, coalcaldable de l'EINA-ERC
Alba Muntadas, coalcaldable de l'EINA-ERC
Social
Et recomanem
Presentació del llibre ‘10 retalls del Baix Gaià’, de Jordi Suñé
20 de juny a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Concert del 10è aniversari de Gaià Gospel
21 de juny a les 20h a la zona verda de davant del Castell
Organitza: Gaià Gospel
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla