16 de maig del 2023
L'EINA-ERC vol impulsar noves edicions de la campanya 'Jo compro a Altafulla' de targetes i bons pel comerç
En matèria de turisme s'aposta també per consolidar la vila com una destinació familiar i sostenible, aconseguint les distincions que ho acrediten
Per construir una "Altafulla Viva", l'EINA es planteja diferents línies de treball que passen, entre altres pel foment del comerç i el turisme local. En aquest àmbit es vol incidir en donar vitalitat al comerç tot fent-lo atractiu per als veïns i veïnes amb iniciatives com les targetes subvencionades que es van posar en marxa durant el mandat dels republicans, en el marc de la campanya 'Jo compro a Altafulla' a la qual es vol donar continuïtat. Una campanya que el número 3 de la llista, Dani Franquès, assegura que va ser un èxit.
En línia amb potenciar sectors econòmics de la vila, l'EINA aposta també per impulsar l'acreditació d'Altafulla com a destinació familiar, que atorga la Generalitat, a més del distintiu de turisme sostenible Green Destinations and Quality Coast' que permetria a la vila ampliar el mercat europeu, en tractar-se d'una distinció de major abast.
Les iniciatives en l'àmbit del turisme tenen una altra proposta que és novetat en el programa dels republicans, com és l'impuls a fires amb productes de proximitat que, al seu torn, contribuirien a posar de relleu als productors locals a l'hora que es treballaria per la desestacionalització del turisme.
La dinamització turística i comercial compta també amb altres exponents entre les propostes de l'EINA, algunes d'aquestes relacionades amb l'impuls a la tasca de promoció conjunta amb la resta del Baix Gaià, que es va posar en marxa, precisament, en l'actual mandat.
Dani Franquès, número 3 de l'EINA-ERC
Dani Franquès, número 3 de l'EINA-ERC
Dani Franquès, número 3 de l'EINA-ERC