Notícies
Foto: L'EINA-ERC
22 de maig del 2023
L'EINA-ERC vol reforçar la majoria republicana al ple amb un equip "preparat per la governança en totes les àrees"
Els republicans aposten per la transparència del govern, la vitalitat de la cultura i les entitats, la sostenibilitat i les polítiques socials
L'Esquerra Independentista d'Altafulla - ERC ha celebrat aquest diumenge el seu acte principal de la campanya electoral reunint a tota la candidatura i exposant els diferents punts del programa a través de les diferents persones que integren la llista. Com ha assegurat el candidat republicà, Jordi Molinera, totes elles estan "preparades per governar i assumir les diferents àrees de treball al consistori".

Els membres de la llista han anat explicant els diferents àmbits que dominen o on se senten que podrien desenvolupar la seva tasca en un futur govern i ho han vinculat als diferents punts del programa dels republicans.

Un programa que es basa en 4 eixos que guien el futur que proposen els republicans, amb una Altafulla "més viva, més social i més sostenible, a més d'un govern obert, més transparent i participatiu".

Des de l'EINA confien a comptar amb el suport dels veïns i veïnes de la vila per créixer en nombre de regidors i "reforçar la majoria republicana" al consistori.
Jordi Molinera, coalcaldable de l'EINA-ERC
Jordi Molinera, coalcaldable de l'EINA-ERC
Jordi Molinera, coalcaldable de l'EINA-ERC
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla