Notícies
Foto: EINA-ERC
05 de maig del 2023
L'EINA-ERC vol reprendre el projecte de la residència per a la gent gran i fomentar les activitats lúdico-esportives pel col·lectiu
La formació ha fet balanç de la tasca feta en l'àrea aquest mandat i ha rebut les propostes d'avis i àvies en una trobada
Va ser el gran projecte que totes les formacions polítiques tenien en el seu programa al 2019 i continua estan entre els objectius prioritaris per al pròxim mandat per a l'Esquerra Independentista d'Altafulla (EINA) – ERC. Parlem de la residència per a la gent gran, que en el govern sorgit de les eleccions del fa quatre anys es va començar a definir a partir d'una nova proposta d'ubicació, a La Cabana, i dels estudis de viabilitat que havien d'aplanar el camí cap al dibuix del projecte executiu. Un projecte que des de l'EINA, asseguren, tenien encarrilat per tirar endavant al 2022 i que la moció de censura va estroncar. Així mateix lamenten que l'actual govern "ha deixat escapar un tren", el de les subvencions Next Generation per a aquest tipus de projectes i que s'han concedit recentment, amb una dotació global que supera els 100 MEUR a Catalunya, com explica el coalcaldable dels republicans, Jordi Molinera.

Els republicans asseguren que en el pròxim mandat volen continuar cuidant de la gent gran del poble amb projectes com el de la residència mateix però també incidint en accions com la custòdia de claus, i en activitats per mantenir la gent activa com excursions diverses i foment de l'activitat física.

Balanç de mandat passat i projectes pel següent és el que es va exposar en una trobada feta entre la formació i veïns i veïnes de la vila, gent gran, que van tenir oportunitat també de dir-hi la seva amb propostes que els republicans o ja tenien incorporades al seu programa o bé assumiran, com per exemple la distribució de més espais de descans a la via pública, bancs, i espais d'ombra, com apunta Molinera.

Molinera ha explicat que també es van fer peticions d'accions més petites i concretes que es tindran en compte per fer que la vida de la gent gran de la vila sigui més còmoda i activa.
Jordi Molinera, coalcaldable de l'EINA
Jordi Molinera, coalcaldable de l'EINA
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla