Notícies
Foto: Neus Gris
01 de desembre del 2015
L’empresa encarregada del carrer Martí d’Ardenya demana una pròrroga de tres setmanes per finalitzar els treballs
Tot i no estar enllestit per Nadal, el vial s’obrirà al trànsit de vianants la propera setmana
Les obres del carrer Martí d’Ardenya no estaran enllestides per Nadal. L’empresa encarregada dels treballs ha demanat a l’Ajuntament una pròrroga de tres setmanes per poder-los finalitzar. Ara fa uns dies la regidora d’Urbanisme, Marisa Méndez-Vigo, anunciava als micròfons d’aquesta casa un endarreriment dels treballs a causa de la dificultat d’adquisició d’un paviment molt específic i d’uns colors determinats que s’adeqüessin a la Vila Closa. La pedra del paviment prové d’una cantera d’Andalusia. Un retard que ara encara s’haurà d’allargar més en el temps.

Tot i no complir amb els terminis establerts, es preveu que la propera setmana el vial s’obri al trànsit de vianants. El trànsit rodat encara haurà d’esperar.

A hores d’ara ja està enllestida la canalització soterrada d’aigües pluvials, la connexió dels desguassos de cada casa a la xarxa general i tots els serveis elèctrics, i la destrucció de les antigues voreres.
Marisa Méndez-Vigo, regidora d'Urbanisme
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla