Notícies
06 de març del 2015
L’epidèmia de grip, en fase de descens a Altafulla
Enguany la malaltia ha arribat més tard que altres anys, i la sensació és que s’han registrat més casos al municipi
L'epidèmia de grip continua la fase de descens iniciada la setmana passada i se situa ara en els 329 casos registrats per cada 100.000 habitants, el que suposa una disminució d'un 20%, segons dades del departament de Salut.

Una tendència a la baixa que també s’ha observat a Altafulla. La doctora Carolina Robado, del Consultori Mèdic, ha explicat als micròfons d’aquesta casa que cada cop són menys els casos de persones afectades per la malaltia al municipi. Tot i això, ha reconegut que enguany ha arribat més tard de l’habitual, ja que acostuma a assolir el seu punt àlgid durant el mes de febrer, i ara, ja al mes de març, encara hi ha casos.

La sensació general, segons Robado, és que aquest hivern s’han registrat un major nombre de casos que altres anys a la vila. Una situació –ha afegit- que podia explicar-se per la menor eficàcia de la vacuna contra el virus. Un fet que ha obligat a la Generalitat a destinar-hi 31 milions d'euros per fer-hi front.

Arreu del territori català, des de l'inici de la temporada s'han registrat 341 casos greus confirmats de grip. El 97,5% d’aquests casos eren pacients que presentaven algun factor de risc previ, i el 70% no estava vacunat.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla