Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
17 de març del 2017
L’Escola de Música d’Altafulla ofereix un concert d’arpes aquest dissabte a la Pallissa de l’Era del Senyor
El centre també impartirà el proper 1 d’abril un taller d’arpa folk, a càrrec del reconegut músic i compositor Josep Maria Ribelles
L’Escola Municipal de Música d’Altafulla ofereix aquest dissabte un concert d’arpes. L’actuació tindrà lloc a partir de les 12 del migdia a la Pallissa de l’Era del Senyor.

Aquesta no és l’única activitat prevista a la seva agenda per a les properes setmanes. L’1 d’abril, el reconegut Josep Maria Ribelles impartirà un taller d’arpa folk, dirigit a tots els alumnes del centre. Format al Conservatori Superior de Música del Liceu, Ribelles és un músic d’estudi, compositor i dels pocs arpistes especialitzats en arpa cèltica de l’Estat espanyol. Els assistents coneixeran de primera mà ritmes tradicionals i diverses melodies que podran adaptar als seus instruments.

Més enllà d’aquestes dues activitats, també continuen en marxa les classes de llenguatge musical, coral, piano, percussió, violí, violoncel, baix elèctric, guitarra, gralla, arpa, saxo, clarinet i flauta travessera; així com la preparació de les orquestres, els combos i els diversos conjunts de cambra. I és que l’Escola Municipal de Música ja té la vista posada en la Setmana Santa i en la recta final del curs.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla