Foto: Escola Molí de Vent de Torredembarra
11 de març del 2026
L’Escola Molí de Vent de Torredembarra munta “un bon cacau” per recaptar fons per la investigació del càncer infantil, el 21 de març
La xocolatada solidària en favor de l’Hospital Sant Joan de Déu arriba a la seva quarta edició amb una jornada plena d’activitats
L’Escola Molí de Vent celebrarà el pròxim 21 de març la quarta edició de la Festa de la Xocolatada Solidària. Aquesta iniciativa respon a la crida que fa l’Hospital Sant Joan de Déu, per recaptar fons per a la investigació del càncer infantil.
La festa tindrà lloc de 10 a 13.30h al pati de l’escola i l’organitza l’Associació de Famílies d’Alumnes, amb la col·laboració del claustre i el personal de l’escola. Durant el matí es repartirà la tradicional xocolata desfeta, aportada per part del càtering de l’escola, amb coca que faciliten els forns del poble. Es podrà consumir a un preu de 2 euros.
Cada aportació contribuirà directament a avançar en la investigació i a oferir noves oportunitats als infants i famílies que conviuen amb la malaltia. L’acte és obert a tota la ciutadania i comptarà amb infinitat d’activitats per nodrir la festa, gràcies a la participació desinteressada de particulars, empreses i entitats de la vila. El programa inclou, per exemple, tallers de pintar cares, tatuatges i elaboració de polseres i clauers.
També hi haurà música amb Xart Dj i Tarraco Orquestra, i un tastet de cultura popular amb els castells dels Nois de la Torre i les actuacions de la Mulassa, els Gegants i el Ball de Gitanes. A més, es faran exhibicions de ball i zumba amb Aguilera Dance, Feel Free i el Gimnàs Apolo. Igualment, per contribuir a la causa es faran diferents sortejos de productes aportats per diferents comerços i empresaris.
En la festa també hi col·laboraran amb tallers i una mostra de la seva tasca, la Policia Local, el SEM, l’Institut de Torredembarra o l’acadèmia d’idiomes Kids&Us. Per la seva banda, la Fundació En Xarxa, que s’encarrega de gestionar el servei de menjador i monitoratge a l’escola, hi aportarà també personal per dinamitzar un taller lúdic.