Notícies
Foto: ESMUC - Biblioteca de Catalunya
22 de gener del 2024
L'Escola Superior de Música de Catalunya i la URV impartiran a Tortosa una doble titulació de primària i d'ensenyaments artístics superiors de música
La nova oferta formativa començarà el curs vinent amb deu places, i els estudis seran per a trompeta, trompa, trombó i tuba
L'Escola Superior de Música de Catalunya i la Universitat Rovira i Virgili (URV) impartiran a Tortosa una doble titulació de primària i d'ensenyaments artístics superiors de música. Serà la primera vegada que l'ESMUC impartirà el grau d'estudis superiors de música fora de Barcelona.
La nova oferta formativa començarà el curs vinent amb deu places. En quatre cursos hi haurà quaranta alumnes. Els estudis de l'ESMUC seran per a trompeta, trompa, trombó i tuba, per formar dos quintets de metalls.

La consellera d'Ensenyament, Anna Simó, ha remarcat que és una aposta estratègica, que es basa en la tradició musical i el potencial de l'Ebre.

Per la seva banda, el rector de la URV, Josep Pallarès, ha assenyalat que la implantació d'aquest doble grau a les Terres de l'Ebre obre una finestra de noves oportunitats i també permetrà retenir talent.
Anna Simó, consellera d'Educació
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla