Notícies
Foto: Anna F.
20 de novembre del 2019
L’Espai Natural dels Muntanyans de Torredembarra disposa d’un nou circuit adaptat per a persones invidents
El recorregut permet la inclusió al medi natural de les persones amb diversitat funcional a través de codis QR i del sistema de lectura Braille
L'Ajuntament de Torredembarra ha adaptat un circuit adreçat a persones invidents a l’Espai Natural dels Muntanyans amb la voluntat de donar-los a conèixer l’ecosistema de l’entorn de la platja.

Es tracta d'un recorregut delimitat i senyalitzat al voltant d'una llacuna, que no arriba als 100 metres quadrats i es pot fer en una mitja hora. La persona amb discapacitat visual, amb l'ajut d'un acompanyant, disposa de plafons informatius que li permeten des de palpar una posidònia a escoltar el so d'un ocell aquàtic o de les granotes, a través de codis QR.

Feia temps que el consistori tenia aquest projecte damunt la taula, que ara ha pogut fer realitat gràcies a un programa europeu MITOMED +, de foment de platges, liderat a Catalunya per l’Institut de Recerca en Turisme de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona. Al municipi, ha estat l’entitat ecologista Gepec l’encarregada de desenvolupar el projecte.
Elisenda Forès, tècnica de Medi Ambient de l'Ajuntament de Torredembarra
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla