Notícies
Foto: Arxiu
15 de setembre del 2022
L'estació de tren de Torredembarra comptarà amb un espai de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics
Amb una fórmula innovadora, Adif intervindrà en 29 punts de l'Estat amb l'objectiu d'ampliar el radi d'acció d'aquests mitjans
L'estació de tren de Torredembarra és una de les 29 de l'Estat, i una de les cinc de Catalunya, que han estat escollides per Adif per instal·lar un lloc de recàrrega ràpida per a vehicles elèctrics. L'espai funcionarà amb una nova fórmula innovadora, que s'alimentarà de l'electricitat neta, amb "Garantía de Origen", que circula per la línia àrea de contacte, o és generada pel frenat dels trens.

L'empresa aprofitarà la capil·laritat de la xarxa per llançar una licitació i posar a disposició de les promotores aquests espais. De moment es farà en 29 estacions, entre les quals, a banda de la de Torredembarra també es troba la de Reus i la de l'Hospitalet de l'Infant.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla