Notícies
27 d'octubre del 2015
L'Estat inverteix 26,85 milions d'euros per conservar carreteres del Camp de Tarragona
El pressupost inclou els vials A-7, A-27, T-11, N-240, N-340, N-240A, N-340A i N-420A
El Consell de Ministres ha autoritzat un contracte per a l'execució de diverses operacions de conservació i explotació de les carreteres de titularitat estatal de la demarcació de Tarragona, en concret les del Camp de Tarragona. El conveni té un pressupost de 26,85 milions d'euros i un termini d'execució de 4 anys.

Les carreteres beneficiades seran les autovies A-7 i A-27, les nacionals N-240, N-340, N-240A, N-340A i N-420A. Aquests contractes inclouen les operacions de desbrossar, fresar i reposat el ferm i totes les accions de conservació diària que requereixen les carreteres.

A banda de les tasques que preveu l’actuació, també es realitzarà l'establiment d'inventaris i el reconeixement dels estats de la carretera, la programació, coordinació, seguiment i informació de l'execució dels treballs, actuacions de suport a l'explotació, estudis d'accidentalitat i informes de seguretat vial.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla