Notícies
Foto: Arxiu
06 de maig del 2025
L’Estat licita la conservació de 98 quilòmetres de carreteres a la demarcació de Tarragona
El contracte contempla la vigilància i atenció d'accidents, serveis viaris hivernals, control de túnels i comunicacions o manteniment d’instal·lacions
El Consell de Ministres ha autoritzat la licitació per uns 29,8 milions d’euros d’un contracte per a la conservació i explotació de 98 quilòmetres de carreteres de la demarcació de Tarragona. La durada del contracte és de dos anys, amb possibilitat de pròrroga de tres anys.

La principal via que es beneficiarà d’aquesta mesura és l’AP-7. El plec recull actuacions com la vigilància i atenció d'accidents, els serveis viaris hivernals, el control de túnels i comunicacions o el manteniment d'instal·lacions. S’actuarà a l’autovia AP-7 entre Salou i el límit provincial amb Castelló. També en els enllaços amb la C-44 i l'A-7, a l'Hospitalet de l'Infant, i amb l'A-42, a l'Aldea.

El contracte també inclou les àrees de servei de l’Hospitalet de l’Infant i Baix Ebre. A més, s'implementaran sistemes de senyalització vertical de detecció de velocitat i limitació de velocitat variable a l'autopista AP-7, entre l’Hospitalet de l’Infant i Camarles.
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla