Notícies
Foto: Associació Promoció pel Transport Públic
23 d'octubre del 2024
L'Estat reivindica que s'està corregint la desinversió a Catalunya, sobretot en l'àrea de Rodalies
És un dels temes que s'ha tractat en la reunió amb els quatre subdelegats de govern, que s'ha fet aquest dimarts al monestir de Poblet
El delegat del govern espanyol a Catalunya, Carles Prieto, ha reivindicat que s'està corregint la desinversió al país, sobretot a Rodalies. Ha posat d'exemple les obres al túnel de Roda de Berà que, assegura, "revolucionaran la mobilitat a Tarragona" i permetran "reduir el temps de viatge" quan estiguin acabades, previsiblement al mes de març de 2025.

És un dels temes que s'han tractat en la reunió amb els quatre subdelegats de govern, que s'ha fet aquest dimarts al monestir de Poblet.

Prieto ha recordat que les obres que s'estan fent entre Tarragona i Roda de Berà, emmarcades en el projecte del tercer fil, compten amb un pressupost de més de 20 MEUR. A aquests diners s'hi han d'afegir els més de 30 MEUR que costarà el Pla Alternatiu de Transport, en marxa des de l'1 d'octubre.

Segons el delegat del govern espanyol, aquesta obra suposarà un pas important pel Corredor Mediterrani. Igualment, ha assenyalat que des de l'Estat han licitat més de 7.000 MEUR des de 2018 en aquest projecte "cabdal que permetrà connectar els ports amb indústries com la de Seat a Martorell".
Social
Et recomanem
10è Pleamar Vintage Market
7 i 8 de juny durant tot el dia al parc de Voramar
Organitza: Associació Cultural Pleamar
23è Aplec de Sardanes 'Vila d'Altafulla'
8 de juny a partir de les 12h al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla