Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
17 d'abril del 2023
L'estelada deixa d'onejar al carrer Marquès de Tamarit d'Altafulla
L'Ajuntament l'ha substituït per una senyera, "en compliment de la normativa electoral"
L'estelada ja no dona la benvinguda a Altafulla a aquells que transiten per un dels seus carrers principals. La bandera ubicada a Marquès de Tamarit ha estat substituïda per una senyera que oneja dalt de tot del pal.

El canvi fa uns dies que s'ha produït tot i que pot passar desapercebut si un no s'hi fixa. El cas és que el passat 4 d'abril s'iniciava la precampanya electoral i des de l'Ajuntament d'Altafulla s'ha decidit retirar-la "en compliment de la normativa electoral", ja que es considera que l'estelada forma part d'una simbologia partidista que no pot ser present a la via pública en aquest període, ja que no és un símbol oficial ni de consens general, com ha explicat el regidor del govern, Francesc Farré.

Segons Farré, el canvi és un tràmit que serà revertit un cop passades les eleccions, ja que es tracta d'un acord pres per la majoria del Plenari Municipal. De la mateixa manera, argumenta, que aquest 14 d'abril no s'ha pogut penjar la bandera republicana dalt del balcó de la casa consistorial com sí que s'havia fet altres anys. Igualment, en aquestes setmanes tampoc es poden fer determinats actes des de les administracions que puguin ser considerats electoralistes.
Francesc Farré, regidor del govern d'Altafulla
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla