Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
24 d'abril del 2019
L’estelada oneja a l’avinguda Marquès de Tamarit per Sant Jordi
Un acord plenari estableix el 23 d’abril com una de les jornades reivindicatives en què s’ha d’hissar la bandera independentista
L’estelada ha tornat a onejar aquest 23 d’abril a l’avinguda Marquès de Tamarit d’Altafulla, coincidint amb la celebració de la Diada de Sant Jordi.

La hissada de la bandera independentista ha donat compliment a l’acord plenari que establia aquesta data com una de les jornades reivindicatives en què havia d’onejar al municipi. Les dues altres dates assenyalades són la de l’11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, i la del 9 de novembre, en record a les persones que fan fer possible la consulta sobre la independència de Catalunya.

Aquest dimecres al matí, treballadors de la Brigada Municipal l’han substituït, de nou, per la senyera.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de Sant Jordi
25 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de St. Pere i St. Pau, X. de Cambrils i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla