Notícies
10 de novembre del 2015
L’estiuet de Sant Martí arriba a Altafulla per Festa Major
La pluja de la setmana passada dóna pas a un anticicló que deixa temperatures més altes de l’habitual per l’època
Després de l’episodi de pluja de la setmana passada, l’anticicló es quedarà al Baix Gaià uns quants dies. Un anticicló que fa pujar les temperatures al voltant de 8ºC per sobre de l’habitual per l’època, coincidint amb el conegut com a ‘Estiuet de Sant Martí’, que a Altafulla sempre es deixa veure pels volts de la Festa Major. Una tendència que s’espera que s’allargui durant tota la setmana, amb la previsió de possibles boires per la diferència de temperatura amb el mar.

Segons dades de l’Observador Meteorològic Tamarit-Hort de la Sínia, la temperatura màxima assolida durant la jornada d’aquest dilluns ha estat de 21,7ºC, més de dos graus per sobre que la registrada el diumenge. La mínima, en canvi, ha estat més baixa que el cap de setmana i s’ha situat en els 10,8ºC.

El temps assolellat i l'ambient càlid sembla que s’allargaran més enllà de la Diada de Sant Martí del dia 11 de novembre.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla