Notícies
Foto: Turisme Altafulla
24 de febrer del 2017
L’Hort de la Sínia d’Altafulla ofereix una nova visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
L’activitat tindrà lloc aquest diumenge d’11h a 13h, i pretén donar a conèixer els valors naturals i paisatgístics
Els responsables de l’Hort de la Sínia d’Altafulla ja tenen programada a la seva agenda una nova sortida per aquest cap de setmana. Aquest diumenge 26 de febrer d’11 del matí a 1 del migdia, una quinzena de persones podran gaudir d’una nova visita guiada per la llera del riu Gaià.

Segons Joan Vives, responsable de l’entitat, la passejada recorrerà diversos llocs d’interès del riu Gaià, en els quals s’observaran els diversos tipus de vegetació.

Aquestes visites guiades es realitzen cada diumenge de final de mes i, com ha explicat Joan Vives, la seva finalitat és “donar a conèixer els valors naturals i paisatgístics d’aquesta zona”.

Vives ha avançat que a hores d’ara ja hi ha deu places cobertes, i que preveuen arribar a la quinzena.

Les persones que estiguin interessades en participar poden rebre més informació i realitzar les seves reserves al portal web www.hortdelasinia.com, al correu electrònic joan@hortdelasinia.com, i al telèfon 655 48 61 15.
Joan Vives, responsable de l'Hort de la Sínia
Joan Vives, responsable de l'Hort de la Sínia
Joan Vives, responsable de l'Hort de la Sínia
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla